Om jag skulle vinna 10 000 kr...


Skulle jag köpa det som finns på bilden, alltså:

2 par John Whitaker-ridbyxor. Har redan ett par blå, men jag vill ha vita (till tävling) och funderar på de röda eller de svarta som kommer snart.. beror på helt hur de svarta ser ut! De är iallafall huur sköna som helst trots att de inte är helskodda!

JIN stigbyglar. Kan verkligen bli helt rätt om man matchar bra. Jag vill ha röda i första hand, för att matcha den röda kanten till min John Whitaker-outfit.

Lamicell Master. En hjälm att ha hemma. Den är snygg, billig, lätt, ventilerande och sitter väldigt skönt på huvudet. Viktigt att ha silverdetaljer - så mycket snyggare!

Swarowski-pannband. Har inte bestämt mig för vilket men det får max kosta 1000 kr. Älskar blingbling och Terika passar väldigt bra i det - hon blir "maffig" och snygg som bara hon kan bli med den där galoppen ;)

Roeckl-ridvantar. Har haft några omgångar med dessa vantar, och inget hindrar mig att köpa dem gång på gång. De är otroligt bekväma! Mina är rätt slitna nu igen.. Köpte dem förra året någon gång. De håller väldigt länge! Nästa gång: svarta. Nu: blå.

Veredus Olympic benskydd. Är så sjukt snygga tycker jag! Känns dessutom som att detta är "något att lita på", som inte går sönder direkt.. Eller har jag fel?

Tretorn Advance ridstövlar. Har velat ha dessa länge. Hur skönt är det inte att slippa smörja varje gång man gått ut med skorna i en blöt hage t.ex? Dock verkar många ha problem med dem, men därför har de förstärkt de delar som det varit problem med.


Vilken märkestönt jag låter som(?), men säg någon tävlingsryttare som inte har ett enda märke? Jag vill ha dessa för att jag hört bra saker, och jag tror att det är så att "betalar man mer, får man mer" - alltså då i kvalitéten osv.. Och så är dessa grejer väldigt snygga! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänkte bara säga att så du vet får man inte tävla med whitaker ridbyxorna, märket på dom är för stort :)

2010-09-10 @ 14:28:08
Postat av: amanda.n

kommenterar så du vet att de itne var ja som kommentera överst:) amanda nordströmd:D

2010-09-11 @ 20:27:14
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0