Älskade, älskade du



Allt känns så tomt när du är borta
Ingenting kommer att bli som det var
Det gick så fort, så plötsligt
Trodde inte att det skulle sluta nu
Men allting togs ifrån mig, på bara någon minut

Vet inte vad jag ska göra längre
Livet känns inte värt att leva mer
men jag ska kämpa mig igenom det här
trots att du inte längre finns hos mig
Det är inte värt att ge upp ännu
Så länge som du finns i mitt hjärta
finns du alltid med mig, oavsett vad

Det skulle inte bli såhär
det skulle vara du och jag, vi mot världen
Allting har en början, allt har ett slut
Änglarna saknade dig och tog tillbaka dig
Önskar att jag kunde göra samma sak som dem

När du inte finns Terika, då ska jag leva för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0