Årets...


Kan det inte bara vara sommar, sol och ingen jääälllaaa gegga? :(

Snodde denna av Johanna :)

Årets bästa: Att jag varje dag fick spendera timmar hos min älskling!
Årets sämsta:  Terikas ögonskada - helt klart!! :(
Årets roligaste: Alla galna upptåg; tolkningar i vintras, galna galopper, utflykter, bad... osv osv
Årets sorgligaste: Terikas skada utgjorde en väldigt sorglig del av mitt liv. Plus att jag saknar min förra ponny Swallow varje dag.
Årets bästa köp: Min jacka, den röda Jacson-jackan från Ullared - billig, snygg och jävligt skön och ventilerande. Plus mina röda ridbyxor från Hööks. Älskar dem av samma anledningar.
Årets sämsta köp: Massa jävla äcklig mat hela tiden som gjorde mig fet. Men för att kontra; gymkortet var jävligt bra och nu är det slut på skräpmaten :)
Årets bästa tävling: Var bara på en, blev placerad i båda klasserna iallafall. I sommar, då jävlar!! :)
Årets avramling: Kommer inte ihåg, det är sällan jag ramlar av.. trots det är jag rädd för det.
Årets sötaste: Terika såklart, på andraplats kommer 28-åriga Nalle som står i stallet!
Årets ridna hästar: Jag glömmer jämt bort sånt här. Terika, Amiral, Sina, Carisma, ..? Vet att det är fler men mitt minne är som en intorkad golvmopp.
Årets inspiration: Massor med hästbloggare faktiskt. De peppar sig själva, andra och mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0