Blodprov..

Just det, har glömt att berätta en sak som inte är så jätterolig. Jag var hos doktorn i veckan för att jag ville ta bort mina halsmandlar som jag har besvär med. Men de fick fram att jag kan vara allergisk.

Jag fick ta ett blodprov och givetvis börjar lilla Linn få panik inne hos sprutkvinnan som orsakade min rädsla. Sprutor ligger inte på min topp-5-lista om man säger så. Det roliga är att jag kan göra en tatuering på 20 min men inte en spruta som går på ett par sekunder? haha.

Gissa vad jag gjorde blodprov för då? Jo, för hästar, katter och hundar samt damm. Allt är saker jag inte kan vara ifrån, är jag i stallet så dammar det ju alltid, tex när man sopar. Blev skitskraj för att vara allergisk, jag var ju det som liten, men det växte bort med min astma men kan ha kommit tillbaka.

Är jag allergisk mot pälsdjur så är det klart att jag blir ledsen men har klarat mig bra hittils tycker iallafall jag. Skulle det vara så att jag får en fet allergisk reaktion och hela halsen svullnar så är nog stallet den platsen där jag skulle föredra att dö, hellre det än att få leva utan djuren.

Skulle aldrig, för hela mitt liv, byta bort djur mot någonting annat, då skulle jag hellre dö.

Vad skulle ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0