Du var mitt allt




Bilden gjordes när hon var i livet..

Jag förstår verkligen inte. Min älskling, det kan inte vara slut. Tårarna rinner när jag lyssnar på våra låtar, ser bilderna på dig och tänker på alla minnen vi hade tillsammans.. Vi hade verkligen någonting tillsammans, vi hade ett band starkare än många andras. Jag hade planerat så mycket, tänkte ta tag i tävlingarna på riktigt i sommar och även ta föl på dig när jag kände att vi kommit så långt vi kunnat. Men allting går så fort, helt plötsligt så finns du inte mer. Jag önskar att jag kunde göra mer, önskar att jag hade all makt i världen. Jag älskar ju dig. Älskar dig så extremt mycket. Såna hästar som du har man bara en gång i livet. Jag ska försöka att njuta av våra minnen, älska dig av hela mitt hjärta och hoppas att när det är min tur, att vi då kommer att ses i himlen. Du är det bästa som hänt mig.

Jag förstår ingenting, jag är i chock. Vet inte var jag ska ta vägen eller hur jag ska hantera mina känslor men jag vet, jag vet att jag ska leva för dig vännen.

R.I.P Terika
2000-2011

Vi fick 12 maj 2010 - 19 december 2011 tillsammans, de bästa dagarna i hela mitt liv..
Försöker att tänka att du har det bra nu älskling, även om det är svårt - älskar ju dig..

Livet är så jävla orättvist :'(


Kommentarer
Postat av: johanna

Va fint skrivet. Va stark Linn <3

2011-12-19 @ 22:36:37
URL: http://johannag.blogg.se/
Postat av: carolina

tänker på dig Linn, verkligen!

2011-12-20 @ 00:02:41
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/
Postat av: jessica

fysjutton.. fin var hon, verkligen!

2011-12-20 @ 10:11:43
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0