Film..




Kommentarer
Postat av: Petra Storm

Åhhh så fint! Jag vet precis hur det känns =( 2ggr om =/ det är värst när det händer helt plötsligt =/ hittade min fina i hagen med brutet ben en dag för flera år sen, man lär sig leva med det men man glömmer de aldrig!! Vad hände henne? =( många styrkekramar iaf!!

2011-12-20 @ 22:15:02
Postat av: Anni Oveson

Verkligen en fin film! och Ola Salos röst passar perfekt i bakgrunden. Förstår att det måste vara fruktansvärt för dig just nu, har själv förlorat en häst men inte på det hemska sättet som du miste din vän. Du får försöka att tänka på hur lyckligt lottad du är som fick ha henne i ditt liv, även om det var en alldeles för kort tid. Hon ser ut att vara en mycket speciell häst, så jag förstår verkligen att du föll för henne. Finns nog inget tröstande som någon kan säga till dig just nu, men efter regn kommer solsken och man får helt enkelt försöka leva vidare även om det känns omöjligt. Hennes tid var kommen, och jag är säker på att hon hade velat att du tänker tillbaks och minns henne med lycka, inte med sorg.



Lider med dig <3

2012-01-07 @ 12:48:17
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0