Resultat av blodprov.


hästen fastnade med huvudet i ett träd och fick skäras bort med motorsåg.. haha



Har fått mina resultat från blodprovet idag. Jag är inte allergisk mot varken katter, hundar, mögel, kvalster eller damm. Däremot är jag allergisk mot hästar! Är det inte fantastiskt?

Men tänker inte ta piller sålänge jag inte får värre besvär än jag har nu, nu överlever jag och klarar varje dag så varför skulle jag skaffa såna? Palla piller! Jag älskar hästar, loved them once, love them still, always have, always will - inget stoppar mig från att umgås med min ponni och andra! <3

Så till er som redan frågat och undrar om jag kommer sluta med hästar - svaret är ett klockrent nej!
Tänk er in i min situation.. hur skulle ni göra?
Just det.



Kommentarer
Postat av: johanna

Men alltså har du märkt att du är allergisk mot hästarna?

För t.ex min pappa och min bror är allergiska mot hundar enligt allergiprov, men vi har 4 hundar hemma... Och de har inte haft några allergiska reaktioner:p

2011-12-13 @ 13:20:53
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0