Terika <3

Vill klappa dig på mulen en sista gång
Sjunga en snutt på våran sång
Släppa dig lös i våran manege
Låta dig rulla tills du blir beige
Viska "jag älskar dig" så att bara du kan höra
Hoppa en bana, tuta och köra

Vill ge dig allt som du kan tänkas vilja ha
Hålla dig i tygeln, utan att dra
Krama dig om halsen och lukta i din man
Du är det enda jag vill hålla fast vid i en stor orkan

Vill rida dig barbacka utan träns
Göra det förbjudna, tänja varje gräns
Se dig galoppera när jag släpper dig i hagen
Känna känslan av pirret i magen
Sitta på dig i sken över en äng
Använda din box som en härlig säng

Vill höra dig gnägga när jag kommer till dig
Hoppas att du inser vad du betyder för mig
Åka pulka bakom dig i en jädra fart
Börja på tävlingsbanan med en häftig start
Gå en sväng - se dig bakom, tätt intill
att förlora dig är det sista jag vill <3 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint! Jag förlorade oxå min ponny i en olycka dock lite anorlunda från din själen lever vidare kroppen är bara ett skal!<3

2011-12-25 @ 22:44:14
URL: http://amandalodejo.blogg.se/
Postat av: Emma

fint skrivet!

vila i frid..

2012-01-08 @ 16:09:22
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0