Min dröm..


random bild på schabrak från Hansbo

Jag har berättat om en av mina drömmar för länge sen men den har kommit upp mer och mer i tankarna nu för tiden, kan sitta och tänka och planera i timmar..

Min dröm är att starta en ridsportsbutik. Där ska jag ha produkter för alla till ett bra pris, både kända märken och även budgetmärken. Ett drömläge är mitt i stan (Linköping). Jag saknar verkligen en hästaffär i stan. Någon mer som gör det? Alla ligger ju utanför, dit man måste ta sig på något annat sätt än att gå. Visserligen går det att vandra ett antal kilometer till Tornby men hur många orkar det varje gång man vill kolla på hästgrejer och sedan vandra hem med tunga kassar? Det är ju rätt ofta man åker och kollar ändå, iallafall jag.. Jag skulle också sälja produkter via nätet då jag har ett stort intresse för webblayout och fotografering!

Det blir ju ett sätt att arbeta med mitt intresse men ändå inte. Ett heltidsjobb som innebär att mocka skit skulle jag tröttna på direkt, och även då risken att tröttna på stall och hästar i. Den risken är ju inte så stor för min del men jag vet exempel på folk som tröttnat genom arbete i stall. Att jobba med utrustning är som att jobba med kläder, man tröttnar ju inte på samma sätt.

Vad är din dröm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0